REKLAMA
Znaleziono 7066 wyników
firma
Pokaż firmę
Max Meble
Warszawa, ul. Syta 120/10
firma
Pokaż firmę
MAX APARTAMENTS
firma
Pokaż firmę
MAX APARTAMENTS
firma
Pokaż firmę
Max Bögl
firma
Pokaż firmę
MAX - BUD
firma
Pokaż firmę
Max Berg
firma
Pokaż firmę
Max Bud
[Wrocław] Penta Investments jeszcze mocniej inwestuje we wrocławską sieć aptek Dr.Maxartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Penta Investments jeszcze mocniej inwestuje we wrocławską sieć aptek Dr.Max
Czeska grupa inwestycyjna Penta Investments, właściciel sieci aptecznej Dr.Max, zdecydowała o dalsze...
[Wrocław] Władze miasta wciąż nie wiedzą, ile dokładnie będzie kosztował Stadion Miejskiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Władze miasta wciąż nie wiedzą, ile dokładnie będzie kosztował Stadion Miejski
Nadal nie znamy ostatecznego kosztu budowy Stadionu Miejskiego na Pilczycach. Co prawda z wyliczeń m...
We Wrocławiu został otwarty pierwszy butik Luisa Spagnoli, włoskiej marki odzieżowej premium dla pańartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu został otwarty pierwszy butik Luisa Spagnoli, włoskiej marki odzieżowej premium dla pań
Renoma, należąca do portfela nieruchomości Globalworth, przyciąga kolejnych najemców. W lutym jej oferta powiększyła się o salon odzieżowy Luisa Spagnoli. Butik włoskiej marki w Renomie jest pierwszym i jedynym na Dolnym Śląsku.
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufakturaartykuł
Pokaż artykuł
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufaktura
W erze zakupów online, gdzie najważniejsza stała się wygoda i oszczędność czasu, centra handlowe stają przed poważnym wyzwaniem: w jaki sposób zachęcić klientów do zakupów stacjonarnych? – Kluczowy w skutecznym konkurowaniu z e-commerce jest kompleksowy i utrzymany na wysokim poziomie customer experience – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. O sposobach na skuteczne budowanie zadowolenia wśród klientów i przywiązania do zakupów stacjonarnych opowiadają ekspertka Manufaktury w Łodzi oraz agencji badawczej SANA.
Miasto Toruń sprzedaje działkę inwestycyjną przeznaczoną dla deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
Miasto Toruń sprzedaje działkę inwestycyjną przeznaczoną dla deweloperów
W katalogu ofert inwestycyjnych Torunia znalazła się nieruchomość dedykowana dla deweloperów. Cena wywoławcza za parcelę o powierzchni 0,78 ha została ustalona w wysokości 12 000 000 zł. Przetarg 14.11.2024.
Właściciel jednej z największych sieci aptek w Polsce, firma Dr.Max wynajmuje powierzchnię w DL Invest Park Teresinartykuł
Pokaż artykuł
Właściciel jednej z największych sieci aptek w Polsce, firma Dr.Max wynajmuje powierzchnię w DL Invest Park Teresin
DL Invest Group realizuje kolejny etap podwarszawskiej inwestycji DL Invest Park Teresin, której łączna powierzchnia przekracza 100 000 mkw. powierzchni najmu. Na terenie kompleksu powstanie kolejny magazyn o powierzchni ponad 20 000 mkw.
firma
Pokaż firmę
Okna Premium 24h
Zielona Góra, Stefana Batorego 122
ZdrowyJa - suplementy premiumfirma
Pokaż firmę
ZdrowyJa - suplementy premium
Czeladź, ul. Zwycięstwa 22/9
firma
Pokaż firmę
Premium Profit Service
firma
Pokaż firmę
Studio Piercingu i Tatuażu Nala | Katarzyna Tomaszewska Nala Tattoo Studio
Kraków, Garncarska 1/LU3
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPKartykuł
Pokaż artykuł
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPK
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną pociągów na projektowanej linii „Y” Warszawa – CPK – Łódź – Poznań / Wrocław z 250 do 350 km/h. Jak wynika z Kolejowego Modelu Mikrosymulacyjnego, geometria toru umożliwi osiągnięcie prędkości powyżej 300 km/h na 81 proc. trasy z Warszawy do Poznania i 71 proc. trasy do Wrocławia. Różnica w czasie podroży w porównaniu do 250 km/h i dwóch dodatkowych zatrzymaniach na każdej z tras wynosi 40 minut.
[Kraków] Budynek Mieszkalny ul. Kalwaryjska 68 / Śliska 9inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek Mieszkalny ul. Kalwaryjska 68 / Śliska 9
Kraków, Podgórze
Marriott International przyspiesza rozwój w Polsce. Otworzy ponad 10 nowych hoteliartykuł
Pokaż artykuł
Marriott International przyspiesza rozwój w Polsce. Otworzy ponad 10 nowych hoteli
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu najbliższych kilku lat zamierza otworzyć ponad 10 obiektów. Na lokalnym rynku mają ponadto zadebiutować marki Le Meridien oraz Element Hotels by Westin. Planowane otwarcia jeszcze znacząco wzmocnią obecność firmy w Polsce.
REKLAMA